2011. október 31., hétfő

104-110-es Next pink pufi kabát szuper áron - Jelenlegi ára: 1 599 Ft

Üdvözellek kedves érdeklődő!
Ezen aukción egy szuper 104-110-es méretű, pink színű, Next márkájú pufi kabátra licitálhatsz.
Hogy miért szuper?
Mert: - a színe miatt nem kényes, nem látszik meg minden kis piszok rajta, azonkívül kellemes árnyalatú és csajos,
        - mivel pufi kabát, ezért kályha meleg, ebben biztos nem fog fázni a kislányod,
        - kapucnis, de a kapucni lecsatolható, véd a hidegtől,
        - polárral bélelt, cipzárral záródik, van rajta két zseb,
        - 104-es méret, 4-5 év van beleírva, de szerintem még tovább is hordható, az én lányom még 6 éves korában is hordta, kb. 116-os méretig,
        - vízálló, könnyen tisztítható.
        - nem foltos, nem piszkos.
Kedvelt darab volt, mi egy az ajánlataim között szereplő overállal együtt hordtuk.
Sajnos, amikor fényképeztem felfedeztem, hogy az ujjaknál van 1-2 gombotűfejnyi lyukacska a varrás mellett , egy ügyes anyukának csak pár öltés, alig tudtam lefényképezni.
A cédulát sajnos kivágtam, de a benne lévő jellemzők igazolják a Next márkát.
Nem fogod megbánni, jól fog szolgálni!
Postaköltség saccolt!
Köszönöm az érdeklődést!
     



Jelenlegi ára: 1 599 Ft

Az aukció vége: 2011-11-07 15:16
. 104-110-es Next pink pufi kabát szuper áron - Jelenlegi ára: 1 599 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése