2011. május 27., péntek

Fekete fűzős, rugalmas top, akár goth, dark - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok!
Most egy fekete, gumirozott, fűzős ujjatlan, vagyis inkább vállra engedős, szexi topra licitálhattok. Sajnos, a gumik több részen elengedtek, és szerintem nyúlt is egy kicsit, ezért is egy forint. Aki ügyes, lehet meg tudja csinálni, én inkább nem nyúltam hozzá. Méretre nincs benne utalás, szerintem S-M körüli. Próbáltam a hibákat is fotózni, de az én gépem nem elég jó hozzá, úgy tűnik.
Személyes átvételre Kispesten van lehetőség vagy a Nyugatihoz közel levő munkahelyemen. Postázni is postázok utalás után, vevő felelősségére sima postával is.
Csere a saját oldalamon levő dolgokra érdekel (kutya-, macskakaja, minden, amit állatok esznek, használnak, vagy állattartással kapcsolatos), fizetni tudsz nálam kajajeggyel is.
Ha nyertél, és a lejárat hétvégére esik, léci, ne légy türelmetlen, e-mailt csak hétköznap tudok olvasni.
Kösz, hogy elolvastad.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-06-04 12:40
. Fekete fűzős, rugalmas top, akár goth, dark - Jelenlegi ára: 1 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése